Bra helg med en vrickad fot.

Wow villen helg i fredags va de skoldags  va en rätt chilldag gick igenom terminen o så efter åkte jag o Ellinor hem t henne åt o fixa oss sen skulle vi på fest i Märsta. Precis när vi kommer utanför henne ramlar jag på is och kan säga att jag aldrig gjort mig illa så mycket som tur hade jag Ellinor där så vi Linda in Min fot i bandage o åkte mot Märsta bra folk o hade super kul förutom att jag knappt kunde gå så satt mest hela kvällen. Igår så åkte vi mot stan åt thaimat sen åkte vi mot Sätra där vi förade med lite vänner sen åkte vi mot stan satte oss på en klubb där vi hade bord massor av dricka men tog de rätt lungt med tanke på foten. Kom precis hem o ska ligga i sängen hela dagen o vila min fot haha fyfan. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback