Hemma från Riga

Halloj! Är hemma nu som ni märker har haft riktigt kul! S¨å nu är jag riktigt trött. Men iaf igår i riga köpte jag en skit snygg tröja och örhängen och massa godis på båten! Bilder kommer senare! Men vi hörs later chao!

!

Bästa låten, just nu!!

Tidigt

Hejsan, vakna fett tidigt av att Liam grät för att sofia skulle gå till sitt jobb så nu sitter jag med min bror. Igår så var jag med min kusin Claudia i norsborg vi va me hennes kompisar sen träfffa vi min andra kusin Nataly. Aa sen senare mot kvä´lle¨n åkte jag och claudia till fittja. Och där var typ alla. Sen packa jag mina kläder vi åker ju på kryssning till Riga ska bli riktigt kul!Men hör av mig när ja kommer hem från båten. Peace out!

Gran canaria! Älskar er!<3

hemma

Hejsan, kom precis hem från fittja. Träffade melina en stund innan sen gick jag och hämta Liam på dagis. Sen åkte vi till fittja och där var typ alla jag träffade nämligen en tjej som heter dominiqe som jag var med när jag var liten så vi stog och prata. Sen nu ska jag väl snart gå och lägga mig, Imorgon ska jag dra och bada med min kusin Claudia och Melina och Emelie och Monika. Men vi hörs chaoo :)

gammal bild på mig och Liam <3

Gryma låtar(y)

Längtar tills fredag!

Hejsan, sorry att jag inte skrev igår, men är ju hos pappa så är typ aldrig inne på datan då. Iaf igår så följde Melina med mig till Ingarö för att hämta kläder, och sånt. är ju här hela veckan sen på fredag åker vi pappas familj och hela släkten till riga kommer då hem på söndag så det ska bli riktigt mysigt! Sen är jag här en vecka till för min mamma och dom andra drar till Örebro på söndag men vill ej följa med för att det är sjukt tråkigt så stannar hos pappa:) Men just nu har jag precis fixat mig melina har sovit hemma hos oss sen söndags och nu drog hon hem sen ska vi göra nt lite senare men vi kanske hörs later ha en bra dag!

Kofirmation 2009!

kan man bli sötare! Älskar dig min älskade lillebror<3

Bilden säger mer en tusen ord <3

Sjukt gammal bild, Jag Melina Joshua och Paulina <3

Dagens låtar

Är fortfarande hos pappa ska va här hela veckan så kommer nog inte skriva så mycket men ska försöka ;)
Just nu är jag med Melina och vi ska dra och bada snart vi har passat Liam och så sen får vi se vad som händer kanske hörs senare hare bra!

proppmätt

Hellu, har precis ätit åt kyckling med ris as gott!  Igår så var vi ju i Fiitja sen så börja det regna så vi åkte hem då kolla vi bara på tv och chilla. Sen idag har vi vart i mölle och badat hela dagen. Kom hem vid sju och har duschat och nu är Melina här:D  Men vi får se vad vi ska hitta på men hörs imorgon! Juste åker till mamma imorgon ist så hör av mig när jag kommit hem puss.

Jag för ett tag sen med min kusin Leandro

Älskar allt

Hejsan, kom precis hem har vart på stranden med Joshua Liam Pappa och Sofia är inte så fint väder men ändå varmt ute. Iaf igår var vi ju i fittja träffa mina kusiner och sen var jag med melina och hennes kompisar sen senare så skulle vi åkte hem men jag åkte med Melina och dom vi tog bussen sen drog vi till mulle badet och nattbada as varmt i vattnet! Och det hände mycket saker under kvällen hade iaf jätte kul! Kom hem vid ett då jag gick och la mig sen väckte Liam mig vid nio och sa att jag skulle gå upp och äta frukost gissa om jag var trött :o Menmen vad ska man göra:) Sen snart ska jag duscha sen ska vi dra till fittja igen men ha en bra dag! Hörs later ;)

Claudia, jag, Melina och Ebba:D

Sabbt inlägg

Hejsan är hos pappa kom hit vid tolv och har typ badat liam och så har vi ätit och nyss kom pappa och sofia min lossas mamma hem från jobbet vi ska typ åka till Fittja och kolla på pappa när han spelar fotboll men vi hörs later!

Jag och min kusin Claudia i vintras när jag fyllde 15 ;)

Pappa idag:D

Hejsan, har precis vaknat ska äta frukost sov ju hos kusin och vi soma runt ett. IAf idag ska jag till pappa och jag ska hämta liam på dagis vid två så ska fixa m,ig nu och så men ska försöka blogga annars bloggar jag när jag kommer hem och jag kommer hem på söndag ;) Ha en trevlig helg

MIn lilla kusin Elvis!

Kusin

Hejsan, har vart och badat hela dagen med kusinerna och idag slaggar jag hos Linnea vi ska tällta och snart ska vi äta tacospaj mums! Sen ska vi åka och köpa godis och vi ska typ ta kvällsdopp :) Men jag vene om jag kommer ha mer tid för data, så vid får hörs imorgon ;) Men ha en bra kväll :)

Bilden tog min kusin igår hemma hos Maria.

Härlig dag!

Shushu, sorry att jag inte skrev imorse men vakna runt tio sen så åt jag frukost och sen så drog vi och bada och jag v sola och allt hela dagen sen ville min lilla kusin linnea sova hos oss så det fick hon göra sen när vi kom hem dusha jag och fixa mig sen drog jag och Linnea till Maria och va där en stund. Det var ju ett tag sen man såg henne! Iaf och vi kom hem för inte så länge sen och maria ska skicka bilderna som vi tog! Men nu ska jag fixa med andra saker, hörs imorgon bitti! ;)

Hemma :D

Hejsan kom hem vid fyra men orka verkligen inte skriva då.. Är grymt trött, skulle egentligen komma hem på tordag men två dagar räckte! Vi hade grymt mysigt, förtsa dagen alltså på söndagen hämta dom oss vid vishamn där min Morfar bor och där hämta dom oss med segelbåten så satt vi på båten och sola och bada. Vi åkte i typ fyra timmar sen kom vi till en ö då det var så sjukt varmt så vi bada och sen senare på kvällen grilla vi sen sovde jag Paulina och Moa (deras dotter) i tält och det var såå sjukt varmt så vi vakna halv åtta på måndagen och var tvunga att svallka oss i vattnet sen senare åt vi frukost och segla till ett annat ställe där det kom några  kompisar till dom så vi bada och sola och sen sovde dom över och vi tällta sen idag har vi bara tagit det lugnt solat och badat som vanligt finns ju inte så mycket att hitta på när det är så varmt ute :P Men sen åkte vi hem med motorbåt gryymt kul! och kom hem vid fyra och då har jag bara chillat lyssnat på musik lagat tacos och sånt och snart ska jag kolla på film läär ju somna på en gång! Men har haft grymt nice! MEn vi hörs imorgon när jag har vaknat. chao

Bilder från seglingen kommer imorgon!

Segla next

Godmorgon, har packat färdigt och duschat nu! Ska bara äta frukost sen ska vi åka.Men jag skriver när jag kommer hem ha det bra så länge!kisses

Shteek, Hanna, jag och maria!

godnatt people

Nu blire läggdags är grymt trött så kommer nog somna på en gång. Jag och paulina är fortfarande hemma själva men dom andra lär väl komma hem mycket senare. Aja skriver snabbt imorgon innan vi åker. Godnatt och dröm om mig.

Jag älskar dig ebba min andra halva♥

Längtar tills imorgon ;D

Hellu! Kom hem för inte så länge sen. Det var faktiskt kul att hjälpa till och sånt  på festen min mamma och hennes kille är kvar där och jag och Paulina är hemma sjävla ska hoppa i i duschen och packa. Imorgon åker vi ut och seglar med en annan familj och vi kommer hem på torsdag eller onsdag, så kommer inte kunna blogga då men hör av mig imorgon på morgonen innan jag åker sen skriver jag när jag kommer hem från seglingen. Det ska faktiskt bli rätt härligt att bara åka iväg nåra dagar, har aldrig seglat så jag ser fram emot det faktiskt:)
Men nu ska jag fixa allt och så men hörs innan det blir läggdags ha en bra kväll;)
Peace <3

dunkar låten just nu!

Hemma bara!

Hellu, jag hade ju tänkt att träffa Maria idag, men hon vakna tolv så då tänkte jag att det var onödigt att träffa henne dels för att bussarna inte går så ofta och för att jag ska iväg snart. Menmen det får bli en annan dag. men iaf har inte hänt så mycket gick och bada en snabbis tog bara ett dopp sen kom jag hem och duscha och fixa mig och bussen som jag och min syster tar går 15.05 till gustavsberg där festen är så jag lär väl komma hem ikväll eller ngt. Men skriver mer då:) Hare bra!

Såhär ser jag ut just nu ;)

morgon

Godmorgon vakna för inte så längesen. Idag hade jag tänkt att träffa Maria en snabbis, och hämta alla mina navel piercingar som jag glömmt hos henne. Men hon svarar inte. Och jag ska bort sen typ vid fyra. Ska jobba. Mammas kompisar har fest så jag och min syster ska hjälpa till och vi får 400 så det är värt! Men jag ska försöka få tag på Maria.. Aja nu ska jag fixa mig och äta frukost. Men hörs ikväll när jag kommer hem;)HA en bra lördag!

Förra sommaren saknar <33

Redan trött.

Hellu, kom hem nyss från grannarna vi var hos Felicia och hennes familj.
När vi var där s satt vi ute en stund och sen baka jag och Felicia sockerkaka. Sen åt vi middag vi grilla as gott var det! Sen kolla jag och felicia på Mama mia och åt chips sen nu är jag hemma. Snacka nyss med maria i luren hon kom hem från findland i onsdags:D Men nu ska jag tagga ska poppa popcorn med syster!
Men ha en bra kväll, skriver imorgon bitti godnatt!

Cooolingar ;)

Finns inget bättre en sommar!

hellu livet leker:) Kom hem nyss har vart på stranden ofc;) Ebba åkte nyss hem hon åker ju till sin pappa idag:(
Vet inte riktigit när hon kommer tillbaka men hoppas att hon inte är borta så länge:P
Men nu har jag precis fixat mig också. jag och min family ska på middag hos våra grannar så får se om jag bloggar när jag kommer hem :) Men nu ska jag fixa mig lite mer ha en forsatt bra dag! ;) så kanske vi hörs senare pussar!

Laddar upp lite bilder också :)

Jag och Maria förra sommaren, saknar <3

Sjuuukt gammal bild. Love you!

Jag Hanna Maria<3

Jag och Ebba, älskar dig mest tvilling <3

Jag och min älskade kusin Linnea<3

Förra sommaren på mig och Ebba!<3

Är med bästa ebba!

Hejsan, just nu sitter jag och lyssnar på musik vi kom precis in. Efter jag hade skrivit förra inlägget så efter det så cykla jag och Ebba till brunn och där åt vi pizza sen tog vi bussen till gustavsberg och köpte godis. Haha vi två är riktiga tjockisar ibland. Men sen tog vi bussen hem och hoppa av i brunn och cykla hem sen drog vi snabbt hem och hämta badkläder. och drog och bada och tova hanna nathalie emelie och alla vad där och vi satt och snacka med nathalie en stund sen så var vi där och nu kom vi precis hem. Och nu ska vi kolla på filmen "säg att du älskar mig"
Ha en bra kväll hörs imorgon ;)

Jag och Ebba förra året love you twiin <3

chillchillchill

Suhu:) har precis duschat och sånt. skrev aldrig igår men vi va och bada hela dagen och så sen slagga jag hos ebba sen idag har vi ocså badat och nu vet vi inte vad vi ska hitta på men det händer väl ngt kul. Men ska taggisch hare bra!

Bilden togs i maj :)

sol och bad ;)

Hejhej ;) vi var ju på bio igår och såg street dance grym film säger jag bara(y) Vi kom hem sen följde vi med min syster för att hon skulle dra hem.Jag och Ebba hade ju tänkt att tälta men alla sa typ att det skulle regna. Så vi slagga hos Ebba sen på kvällen drog vi till stranden och chilla sen kom vi hem runt halv tolvv då vi åt och sen somna. Och nu ska vi dra iväg och bada med mina kusiner och min familj men skriver kanske ikväll ha en bra dag:)

En bit från filmen.Dom är grymma på att dansa!

Ebba är hemma ! :D

Hejsan:) kom precis hem från the beach :P ebba ringde mig ida och hon kom till stranden och nu ska fixar vi oss vi ska typ på bio och se street dance:) Min syster hänger också med så det blir kul :D Sen ska vi typ tälta på våran tomt men hörs kanske senare. CHAO :)

kulkulkul

Suhu ;) Har precis vakna. Orkade inte skriva igår kolla på film sen somna jag. Idag drar jag och badar med kusiner:D det blir kul. Men nu ska jag äta frukost hörs senare!

wiho

Hejsan;) Har precis ätit middag as gott! var på stranden hela dagen även fast det var molnigt men sen blev det fint! Sen efter vi hade badat gick jag Paulina, Josephine och Felicia till brunn. Ja köte chips och cola sen hämta Robban oss med jeep:D och nu ska vi typ ner till stranden och ta ett dopp. Men vi hörs väl senare chao ;)

Jag och syster på midsommar!

Dagens låt!

Summer

Godmorgon! Har precis ätit frukost och ska snart dra i väg och bada med mamma och bror :) Så skriver senare. Ha en bra dag.

jag är tröööött

Hej på er!
Jag är grymt trött, så jag lär ju somna tidigt idag. Just nu har jag precis kommit hem var och bada med Paulina,Veronica, Felicia och Victor. Var igentligen inte så taggad för att bada eftersom jag precis hade duschat innan menmen klart man ska passa på när det är fint väder!
Aja nu sitter jag och äter chips ska kolla på en film eller ligga och lyssna på musik då somnar jag säkert men ha en bra kväll hörs imorgon bitti chao;)

Jag i fredags;)

Sommarens låtar!

Saturday night.

Summer jam

Love don`t let me go

Love is gone

She can`t wait.

söndag

Hellu, åkte från pappa idag har verkligen vart en skön helg! Vi var ju och bada igår det var grymt kul! Sen kom vi hem runt nio och alla kom typ hem till oss och kolla på matchen sen somna vi runt tolv. Sen idag så va jag och paulina i tumba och jag köpte en tröja. tar biilder senare jag köpte två tröjor i fredags med:) Men sen åkte vi hem till mamma och jag bada lite snabbt och nu har jag precis duschat. Men nu ska jag ut :D skriver ikväll ;)

Jag älskar dig min gullebebis!<3

Baad :)

Hellu, skriver ett inlägg lite snabbt. Igår när jag kom hem till pappa gick vi och hämta min lilla liam på dagis sen var vi hemma en stund sen gick ve senare hem till våra kusiner för deras kusin fyllde år så vi var där:) Sen kom vi hem runt tolv och nu så ska vi snart åka till nynäshamn och bada med alla i släkten kul:D men nu ska jag åka ha en bra dag får se om vi hörs *:) annars hörs vi imorgonm kväll :)

Pappa idag :)

Godmorgon alla! håller på att fixa mig och packa lite ska hem till pappa idag, tills på söndag. Så kommer vara där under helgen och jag vet inte om jag kommer kunna blogga men vi får se. Åker med min syster sen ska vi hämta min lillebror Liam på dagis:D Men i hörs nån dag ska försöka blogga men ha en bra dag och trelig helg! :)

Saknar hårfärgen. Tror att jag kommer färga mörk brunt till hösten:)

1 juli

Hejhej ;) Har precis duschat och fixat, och nu sitter jag och äter vattenmelon i love it!
Jag vet ej vad jag ska göra menmen hittar väl på ngt. Juste en tjej håller på att fixa min header som hon ska lägga upp snart så den kommer väl upp snart hoppas jag ;) Den är iaf skitfin:) Men nu ska jag va lite social på msn. Ha en bra kväll och kommer inte orka skriva mer, men godnatt.

Visst vi tre bråkar ganska mycket, men ibland kan jag verkligen ha sjukt kul med er!
Men jag tror nog att många syskon bråkar, men det löser sig ändå mot slutet.
Kommer alltid finnas för er, älskar er Paulina och victor mina underbara syskon!

Soft dag :)

Hej på er! Har precis ätit middag gott! Idag har det verkligen vart en chill dag hade ju tänkt att ligga på stranden och sola och bada men så vart det inte. Jag gick ner och tog ett dopp med Felicia sen gick vi hem till mig och vi kolla på två filmer "bron till terabitia" och nanny mc pee. haha och snart ska jag till stora barnvik och bada haha men skriver ikväll puuuuuss :)

I miss you so!

woho

Hellu:) Vakna precis hade tänkt att dra iväg och sola och bada idag, men verkar inte som att vädret är på topp. Men det kanske blir bättre under dagen. Hoppas! AA annars ska väl jag bara va hemma tror jag får se:) Men skriver typ ikväll eller ngt. Ska äta frukost nu pussen!