Längtar tills fredag!

Hejsan, sorry att jag inte skrev igår, men är ju hos pappa så är typ aldrig inne på datan då. Iaf igår så följde Melina med mig till Ingarö för att hämta kläder, och sånt. är ju här hela veckan sen på fredag åker vi pappas familj och hela släkten till riga kommer då hem på söndag så det ska bli riktigt mysigt! Sen är jag här en vecka till för min mamma och dom andra drar till Örebro på söndag men vill ej följa med för att det är sjukt tråkigt så stannar hos pappa:) Men just nu har jag precis fixat mig melina har sovit hemma hos oss sen söndags och nu drog hon hem sen ska vi göra nt lite senare men vi kanske hörs later ha en bra dag!




Kofirmation 2009!



kan man bli sötare! Älskar dig min älskade lillebror<3


Bilden säger mer en tusen ord <3


Sjukt gammal bild, Jag Melina Joshua och Paulina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback