INGA PROBLEM

haha va ett tag sen jag skrev men har helt enekelt inte pallat.
Ska snart gå en prommis med vevve i solen skitskönt man blir så mycket piggare av lite sol.
Annars i fredags fyllde ellinor 20 så hon hade tjejmiddag vi va där hon bjöd på skitgod mat o så sen drog vi vidare till Arenan de va bara jag veronica lydia och ellinor som drog dit resten av tjejerna drog nånannan stanns vi mötte även upp natasa och sara där. Hade så sjukt jävla kul längesen jag dansa så mycket. somna vid typ sex. Igår va vi bara hos "ellinors bonus familj" vi åt mat där och bara tog de lungt hela dagen va rätt sliten från fredagen kom hem igår vid halv tio la mig i sängen en och chilla sen somna jag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback