goodday

Hellu. Bloggade inte igår har ju praktikdag på onsdagar och började på en ny förra veckan men så i tisdags ringde min handledare mig och sa att chefen inte visste ett skit om att jag skulle komma och börja praktisera så hon hade tydligen tackat ja till två innan mig utan att jag ens vetat om de så aa de är väl bara för mig o försöka hitta en ny praktik. ska försöka kolla på bikbok finns ju rätt många somsagt och jag vill verkligen praktisera där men aa igår hade jag somsagt ingen praktik åkte till cafe 60 med veronica,olivia och rebecca köpte en fet sallad och te och vi satt där ett bra tag fika och snacka sen drog jag och vevve hem till henne måla naglarna drack te åt popcorn och pepparkakor satt och snacka o hade mys va ju ett tag sen vi sågs. Idag har jag somsagt vart ledig åkte till gustavsberg centrum där vi fixade med vårat uf företag på banken vi behövde en rådgivare så nu är de gjort sen drog vi till donken käka mötte sen upp ellinor köpte en grön bombar jacka som är min födelsedags present av mami är super nöjd älskar just den gröna färgen oxå :D
 annars fick jag med mig en bodylotion en tröja som jag är lite osäker på men kommer nog ändå behålla den ville ha den i vit men va slut på alla jävla hm haha gick runt i hela stan bara för att hitta den men köpte den i grå den är jävligt snygg men aa får tänka över om jag ska behålla den drog sedan hem till en nystädat rum som mamma städat hah jävligt nice. Ska sätta på nån film o mysa bara imoron har jag studiedag. sååå nice.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback