frågor o svar

1. Vad heter du? - Evelinn Aida Terzi
2. Har du lätt för att bli kär? - nja de kan man inte.
3. Vilken låt är bäst just nu? - love tonight- jah vinci
4. Är du snål eller generös? - snål haha nä men beror på vem de är.
5. Har du någonsin brutit ett ben? -nä
6. Vilken är din absoluta favorit godissort? - sura och choklad
7. Är du en öppen och ärlig människa? - ja de är jag
8. Vad tar du med på en fest? - nått snyggt linne och jeans o fina smycken
9. Har du ett bra självförtroende? - ja sådär kan bli bättre
10. Har du något smeknamn- evve
11. Om du fick vara man för en dag, vad var det första du skulle göra då? - runka haha
12. Hur får man kontakt med dig om man vill visa intresse? - får mig och garva ja visa intresse helt enkelt
13. Nämn en artist som du tycker ser riktigt bra ut. - Adriana lima och rihanna
14. Ta din mobil och bläddra fram till kontakt 16, vad heter kontakten på din mobil? - camilla
15. Hur ska du fira alla hjärtans dag? - den har redan varit
16. Hur bor du, villa, lägenhet, radhus? - villa
17. En dag du aldrig glömmer - finns många dagar jag aldrig kommer glömma
18. Vad har du för märke på din mobiltelefon? - sony ericsson
19. Nämn tre saker som gör dig riktigt glad. - vänner kläder mat
20. Bästa boken du läst? - pojken som kallades de och resten av bökerna älskar sanna historier
21. Turnummer? - 7
22. Vad har du för betyg i skolan? - bajs haha nä men klarar mig
23. Vad är ditt yrke, jobbar eller pluggar? - Pluggar
24. Hur många barn vill du ha? - två
25. Har du någonsin älskat en person (förutom familj och vänner)? - Ja
26. Vilka länder har du besökt? - gran canaria två gånger och danmark tallin och riga.
27. Nämn 3 saker som gör dig riktigt arg. - folk som ljuger, folk som ändrar saker när man planerat nått med personen, misshandel o mobbning
28. Brad Pitt eller Orlando Bloom? - Brad Pitt!
29. Hur stor garderob har du? - den är rätt stor men skulle nog beöhva större
30. Vilken datum fyller du år och vad e du för stjärntecken? - 7 november, skorpinion
31. Vad anser du om att tjejer och även killar viker ut sig i tidningar osv? - deras grej
32. Film hemma eller bio? - Bio
33. Vem är ditt senaste sms ifrån? - sofia
34. Vem ringde du sist? – veronica
35. Hur är ditt humör just nu? - bäst
36. Om du fick ändra en sak på ditt utseende, vad skulle det vara då? - större rumpa
37. Vem i din familj står du närmast? - pappa och min lillebror
38. Är utseende viktigt för dig? - Jag tycker de är viktigt de är alltid kul att känna sig fin
39. Hur många konserter har du varit på? - två, don omar och rihanna
40. Något du inte kan leva utan? - Min mobil
41. Nämn en låt som betyder mycket för dig. - många
42. Vilken årstid är bäst? - Sommaren helt klart
43. Om du fick chansen att flytta till Hollywood, hade du gjort det då? - jarå
44. Vad tycker du om adoption? - Mycket bra att möjligheten finns
45. Åldersskillnad i förhållande, ok eller inte? ålder är bara en siffra, men jag vet vart min gräns går men sen vad andra gör är väl deras grej
47. Vad gillar du för musik? - Allt möjligt
48. Vilken är din favorit genre i filmer? - kärlek o sanna historier
49. Vilken kändis har du fått höra att du är lik? - Adriana lima haha gissa om jag blev happpppyyy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback