2015 snart köööör vi.

Oj va länge sen de va jag skrev men har helt enkelt inte pallat sitter inte vid datan så ofta med tanke på att jag har min iphone så känns skönare o hålla på med den. Men iaf min jul har varit bra fiarade hemma hos pappa åt god mat och fick fina presenter dan efter va vi hos morfar hela släkten supermys.
Imorgon är de nyårsafton vilket firas hos pappa med Lydia och Ellinor sen ska vi vidare på fest är så taggad.
 
 
Beskriv året med tre ord: bäst, roligt, lycklig
 
Bästa köpet: haha måste nog va alla mina kläder och armani parfymen jag köpte i spanien som är en av mina favvisar.
 Vilka sånger kommer påminna dig om 2014: Love looks- style of eye
party all night- jah vinci  Caro- starboy ft wizkid
 rhoff ft indlia- thug mariage. Finns många mer låtar som kommer påminna mig om detta år.
 
 vem har du umgåtts med mest? Felicia, Veronica,Ellinor och Lydia. Sen familjen såklart.
 
Har du haft förhållande unde 2014: nepp de har jag inte.
 
Vart reste du under 2014: Jag va ju somsagt i Tenerfie ååh vad jag vill spola tillbaka tiden. Så underbart.
 
Vad var din största tabbe 2014: De måste ju va att jag börja röka, jävligt synd måste jag säga.
 
vilka ser du som de största händelserna under året: HM gud har vart ett himla bra år har hänt mycket bra saker men inte så speciella.
 
Har du blivit bättre på något: nja haha försöka gå vidare från människor som jag inte behöver i mitt liv.
bli starkare som person.
 
vad var extra dåligt med året: har kommit ifrån nåra personer som stått mig nära men de är väl så livet är man växer ifrån varandra. Allt händer för en anledning.
 
 Vad var extra bra: Jag och ellinor hitta tillbaka till varandra och vi har jävligt kul  tillsammans. Har vart på feta fester,sommaren va grym bad sol utomlands.
 
Lärde du känna nåra nya människor: ja de har jag gjort :)
 
Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut: praktiserat i en klädersaffär haha typ de.
 
Gjorde nått dig riktigt glad: Hela sommaren va jag glad nu med såklart men sommaren är verkligen min årstid plus min 20 års dag hade ju tjejmiddag fick fina presenter o hade verkligen en galen dag.
 
vem saknade du: ingen faktiskt har allt ja behöver.
 
vad tänker du göra annorlunda nästa år: Ska skaffa jobb, resa träna och framförallt sluta rööööka
 
tror du 2015 kommer bli lika bra: de tror jag absolut, tar studenten och aa har mycket att se fram emot.
 
vad kommer du sakna från 2014: alla minnen man skapat de här året har vart riktigt bra! men de ba se till o göra 2015 dubbelt så bra.
vad önskar du att du gjort mer: rest med mina vänner var ju en dröm men måste hitta jobb o i sommar ska de bli av. O kanske rest lite mer då jag älskar värmen skulle så gärna vilja resa  bort på vintern men har lite små planer såå de är nice.
 
vad spenderade du mest pengar på: Dricka cigg kläder och MAAAT haha helt sjukt hur mycket ute jag ätit.
 
vad vill du säga till dig själv inför 2015:Håll huvudet högt låt ingen trycka ner dig kämpa hela tiden med ett leende på läpparna lev som om dagen vore din sista.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback