yeaaa

Helluu ligger i sängen har precis ätit kesella med frukt och ska nu ner och göra te.
IDag har min dag varit as bra faktiskt, hade g2 dagen så alla delades in i olika grupper från hela skolan och gick runt och gjorde olika stationer. Drog till stan sen mötte vevve vi fixa mitt gymkort men ska tillbaka nästa vecka och betala allt sen ska jag börja kötta. vi drog hem till mig drack te och bara softa snacka och lyssna på musik sen drog jag på en halv timmes promenad och har gjort massa rump och magövningar här hemma helt sjukt att jag känner att jag har träningsverk i benen och rumpan redan då ska vi inte snacka om imorgon. Ne nu ska jag bädda ner mig i sängen:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback