flippich

Shoo va ett tag sen jag skrev, kan berätta lite kortfattat om mina dagar. I onsdags va de praktik första gången på salongen de va skitnice hade as kul, torsdag och fredag vanliga skoldagar på fredagen va jag med jocelyn en stund sen drog jag och vevve på chillkrök i flemingsberg de va chill drack inte mycket plus att jag somna tidigt så de var skönt.
Igår var jag me felicia laura och vevve på kvällen vi va på fest i midsommarkransen de va chill hade sjukt kul. Idag har jag bara vart med felicia hos henne vi åt kolla på film och chilla kom hem vid fem har inte hänt mycket men vi alla somna vid sju typ o vakna nio så jag har varit heeeelt död. Men imorgon kan jag sova ut då jag är ledig. Nu ska jag kolla på film,pussar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback