beeey

Fattar inte ens varför jag sitter här och skriver hur jag ens pallar lägga ner tid på människor som inte ens bryr sig ett piss om mig. Så jävla trött på folks äckliga beteende visst ingen är perfekt alla gör misstag men de är fan nått man ska lära sig utifrån. Jag säger inte heller att jag är perfekt jag har gjort så jävla mycket fel svikit men bett om förlåtelse och försökt ändra på mig till något bättre. Jag vet själv när jag gjort fel ber jag om förlåtelse står jag oxå för det och gör inte om samma skit igen. En vän som tydligen står dig nära ska inte behöva komma med massa äckliga andledningar för att inte kunna vara med dig säg sanningen så blir det enklare för dig själv. Varför ens ljuga och hitta på massa bullshit. De finns en gräns och här är min. Jag står hellre ensam kvar. Jag har dom ja behöver som ger mig bra energi. Nu vänder jag min rygg för nu har jag gett allt jag kan ge och det måste vara två personer som kämpar för att en vänksap ska hålla.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback