Bra killar finns bakom varje hörn, sa gud medan han skrattade och gjorde jorden runt.

Heeej fina ni! ligger i sängen och jag har så sjukt ont i min handled vill typ gråta.. seriöst är skiträdd att jag ska råka sova på min hand eller nått. Idag har annars min dag varit grym, var i skolan sluta super tidigt drog till mormor och hängde där älskar o va me henne bästa som finns. Mötte sen upp vevvsz vi drog till stan köpte ett par militärgröna jeans, en vit lite tjockare tröja ett vitt linne och en svart tröja och ett par örhängen, kändes som de var bra att uppdatera garderoben lite höhö
annars råå vi köpte med oss subway hem och åt på bussen eftersom vi åkte in till stan rätt sent kom jag även hem sent. IMorgon har jag praktik men jag har helt sjukt ont i min handled och så, så tänkte va hemma imorgon då jag även ska packa eftersom jag åker till örebro på torsdag kväll ska va där över helgen. så tar ledigt på fredag och bara en lektion sååå de är chill! NÄ nu ska jag chilla ett tag och sen sova. Pyyyss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback