tisdag!

Hellooo :* Har haft en superbra dag! Vaknade imorse heeelt död försökte komma på tusenandledingar för att kunna ligga kvar och sova, men drog mig upp,snart får jag sova ut hur mycket jag vill.
Iaf har haft frisör hela dagen vi städade och jag klippte färdigt min herrfrisyr på min docka, när man väl kommer igång så är de faktiskt riktigt kul. Efter de fick jag mitt hår slingrat av bästa sanam, blev lite ljusa slingor inte värsta skillnaden men jag blev ändå super nöjd :D Slutade vid fem då jag drog mig hem har ätit och kollat på filmer. soul surfer, baserad på sann historia och den va riktigt tuuung.
Nu ska jag sova nattiii!
Juste min data är lite cp den har blivit inzoomad så när jag ska fota bilder som jag lagt ut på instagram får jag med massa annat på bilden, men ska fixa de imorgon i skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback