skum dag..

Hej på er! De har vart en bra dag men ändå väldigt konstig dag, hade första lektionen material o miljö med bara frisörklassen då vi pratade väldigt mycket om stress självförtroende vilket var vädligt roligt, vi fick oxå reda på att kristin och Linnea i klassen ska byta skola till Nacka, skittårkigt då jag umgåts väldigt mycket med kristin hon e en underbar tjej o hoppas att hon trivs dit hon väljer nu! Men vi får fortsätta träffas!
Men de tog faktiskt ett tag innan jag fattade att dom skulle byta.. Men de är bara fortsätta o hålla huvudet högt.
Iaf färgade håret idag, var meningen att jag skulle ha rätt mörk ombre så färgade nästan svart hårbotten o så skulle ajg göra ljusbruna toppar typ men de blev grönt o började nästan böla, men vi avfärgade de och nu ser de typ ut som innan bara att de gula är borta o det ser mer fresh ut..
Iaf slutade fem drog till  papi där vi åt middag o umgicks med dom då dom åker till chile på söndag i en månad kommer sakna alla:(
men nu ska jag dricka mitt te och bädda ner mig i sängen o försöka smälta lite grejor. Pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback