frisör hela dagen!

Heeloo, ligger i min säng hela rummet är nystädat och fyfan vilken grymt bra dag jag haft, känner att jag gjort bra ifrån mig i skolan oxå. Hade frisör hela dagen, först var vi med ettorna vi fick visa hur man tvättade håret och massera och sånt fick även mitt hår tvättat. hade även möte med min rektor och mami då jag fått lite ändring de här året kommer jag plugga frisör och matte och kanske lägga till idrott och nåra lektioner men så kommer det se ut då jag inte hade så bra betyg, så de kommer gå bra för mig, kommer även ha frisör lektioner med ettorna varje gång dom har frisör.
Men iaf sen hade vi frisör med treorna då jag fick hjälpa två stycken med foljeslingor plus färga en tjejs brunt från blont de gick super och de var sjukt kul, fick även mitt hår färgat ombre! Åh älskar de trivs så bra i det. ska ner och göra te och sen sova är slut och har haft en lång dag.Men gryyym.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback