sundaay

tjenatjena, jag har inte skrivit på hela helgen har bara softat! I fredags sov vi hos grannarna, vi åt sushi o sen senare på kvällen låg vi o kolla på tv, igår var jag bara hemma under dagen, umgicks med mami, sen åkte jag till stan och mötte Lisa, vi åt Sushi och sen gick vi och satte oss på cafe 60 drack varm choklad o skratta och hade kul, sen lite senare kom Lisas kompis ellen och joiina oss, grymt mysig kväll kom hem vid ett och somna rätt sent. idag har vi vart his grannen suttit ute och njutit av solen grillat korv och bara chillat med livet! sånt söndagar brukar bestå av, ska snart äta lite sen är de bara chill kväll som gäller, läggdags tidigt.




bilder från i fredags, jag måla mina naglar hos kickan där, döööör för den gröna färgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback