Lalalala!


 
Heejhejhejhej, åh det har vart en bra dag idag :D Åkte in mot stan mötte tjejerna och vi drog mot enzo som ligger i Tyresö vi fika lite fick cola och bullar (min fruksot) sen fick vi kolla runt i deras butik massa olika hårprodukter, fick med mig fyra stycken prdukter, shampoo balsam och sen inpackning och nån grej man använder efter man duschat till lockigt hår :D Bra produkter för bra pris! Det här är inte nått skit det är liksom riktiga grejer jag snackar om så är skitnöjd, jag Melinda och Sanam drog till skolan och åt lunch och ba flippa runt dom andra åt i stan men vi andra är fattiga så vi drog mot skolan haha! Sen hade vi material och miljö vi fick testa ett par prdukter som vi pratade om förra veckan så alltså fick jag mitt hår duschat med massa nya produkter som luktar helt galet gott!! Men det var nice, styla till mitt hår lite efter med plattången så nu känner jag mig riktigt freeesch! haha kom hem nyss typ ska köra plugg men innan det ska jag äta middag!
 
 
 
 
Ah helt underbar lååååt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback