Some people just need a high five. In the face. With a chair.

Hejsan, sitter hemma kom nyss hem, faaan vad det är kallt ute, jag går bara runt med tunnjacka, pallar inte ha min d brand jacka längre älskar den, men tycker aatt jag ska kunna klä mig lite tunnare, hehe.
Iaf dagen var toppen i skolan sen efter åkte jag hem skulle tränat men så jävla tråkigt att träna själv.. :(
Jaja sen drog jag in till stan och mötte vevve vi chilla runt som vanligt, åkte och kolla lite grejer och åt på donken hihi och ba snacka, alltid lika kul!
Nu är jag hemma iaf, ska fixa lite inför imorgon måste göra en matte grej plus måla naglarna och kolla bb, vi hörs nog mer imorgon! peace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback