lördag!

Vkana imorse med världens huvudvärk har haft det ungefär hela dagen men nu har det gått över tur!
Tror att det kan bero på vädret, brukar få huvudvärk då! Drog till nacka med syster idag, jag köpte bara två par örhängen, nöjd är jag!
Sen åt vi på subway sååå jävla gott och så fick man världens godaste kaka med choklad bitar i jag skämtar inte sååå jävla gott!
Kom hem runt tre, har inte gjort mkt sen dess, ba softat målat naglarna och chillat ska äta middag snart sen blire ba chill hela kvällen. Imorgon ska ja nämligen till en studio och ta massa bilder typ som modell för en dag, min pappa och sofia har fixat det till mig och ååååh vadjag blev glad!

today!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback