sommarlovet börjar dra sig mot slutet.

Heloooo, sitter hemma och ska dra mig mot stan snart, måste ba packa väskan o lite sånt! Jag har inte skrivit, för har ej haft tillgång till data, Men i fredags var en riktigt bra dag, åt på subway med lydia sen köpte jag med mig en tröja hem, dör för den vi ba softa runt i stan jag lydia och fatou riktigt härlig tjej vi drog senare på fest i skärholmen nice, var sedan ute i fiskis med lydias tre killkompisar chill, igår drog jag hem snabbt sen vände jag tillbaka hem till pappa där vi fira joshua god mat och bara hade myspys! sen vid elva drog vi på fest till en släktning somna runt halv sex o nu är jag hemma från pappa och ska vända tillbka för att hänga med lydiiiia! Life is good!
igår. hade på mig min nya tröja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback