Kräftskiva :D

Hello my readers!
jag är så jäävla trött så att det inte är sant.
vakna imorse vid sju fixa mig osv, drog mot skolan gjorde inte mkt där, sluta elva åt lunch innan vi gick, helt okej, kom hem vid tolv ungefär, somna direkt och vakna nyss, men nu är jag typ ännu tröttare, och fryyyser som in i helvete!
Idag iaf har vi fått vårat shema, helt okej, går ju matte och engelska bara, slutar fett tidigt och e ledig på tisdag, men som tur är kan man gå på fler matte lektioner så det ska jag göra så det shemat som jag har just nu, gäller nog bara för nästa vecka, dom håller fortfarande på att ändrar.. Kommer oxå ha idrott och kanske bild, kan ej höja betygen i det, bara om man åker till sin gamla skola och gör ett prov där, menmen vi får se hur det blir :)
Idrott ska iaf bli kul att ha, skönt att röra på sig lite, måste också kolla runt på lite olika gym!
så att det blir lite roligare när jag slutar så pass tidigt.
jaja idag ska iaf alla grannar här ha kräftskiva ute så vi ska äta kräftor fett gooott! Älskar kräftor!
ha en bra fredag :)

facelook, mina nya örhengen,  guld med fåglar på älskar dom :)

dålig bild men det får duga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback