vill bara ha hanhanhan!

Hellu kom hem för ett tag sen, åkte tillsammans hem med syster, tur att jag har nån här hemma som kan ge mig sällskap haha hatar att vara hemma själv, men iaf vi sitter och lyssnar på musik osv, är aaas turstig måste gå ner och dricka ngt, oboy skulle fan sitta fint nu asså!
Jaja bra dag i skolan, fast den här veckan har jag känt mig fett konstig vet ej varför allt kan förendrats bara pga vissa personer,jaja det hoppas att det löser sig iaf!
tacos idag i skolan as gott, loveit!
Men nu ska jag typ plugga lite engelska har läxförhör och har bestämt för att skippa facebook och mobilen, har lagt mobilen på flightmode och ffacebook kommer jag logga in lite senare..
pga av vissa grejer!

Idag har jag på mig ett nytt linne som jag köpte förra fredagen, sen ett par nya örhängen bilden tagen i lördags :)

Låten har spelats i mina öron exakt hela dagen! sååå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback