rihanna :(

Buhu, helt besviken, fixat mig med Ellinor vi har varit super taggade hela dagen för att se rihanna vi åker till stan äter på donken kommer till globen vi var helt taggade, satte oss vi hade världens bästa platser, ja somsagt så får man reda på efter att man suttit och väntat i en timme att konserten är inställd pga sjukdom :( Det tog skiiiitlångt tid innan jag insåg jag trodde seriöst att det var driv satt kvar på samma plats i 20 minuter för att dom kanske skulle ändra på det. Men nej. Jaja så det var väl inte så jag förväntade mig att kvällen skulle sluta, vi tog bussen hem iaf, jag är hos Ellinor och vi chillar framför varsin data, vi får hitta på ngt annat kul och sysselsätta oss!
Vem vet hon kanske kommer till stockholm igen, men helt ärligt tror jag inte hon är sjuk hon festar väl och dricker alldeles för mkt, menmen ska försöka se det som att hon är jättesjuk.. Hade ju vart tuuungt att se henne ikväll asså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback