Bra fredag!

Hejsan, sitter här med Ellinor och chillar framför datan :)
Kom nyss hem. Idag har det vart en lång dag, men sen efter skolan drog vi ju och dansa zumba jag, Ellinor och Paulina det var riktigt kul, fyfan vad svettig jag blev haha! Men det kändes skönt! Sen efter doog jag jag var så fuckat hungrig jag och Ellinor drog snabbt till stan och åt Kina mat det var så sjutk gott sen tog vi bussen hem till henne chilla hon packa massa grejer sen skjussa hennes mamma oss hem, så nu sitter vi och äter chips och dricker cola och chattar med lite folk och lyssnar på MUSIK!
Hoppas ni har haft en bra fredag för det har jag haft!
Jag idag, platta håret idag i skolan heelt grymt vad jag älskar det när det är platt! Looove it

Jennifer Lopez - I'm Into You Wayne ft Lil wayne. Så gryyyym låt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback