Lila converse! <3

Såååå, äntligen har jag mina converse efter att ha gått hela helgen och tänkt om jag ska köpa converse så bestämde jag mig för att köpa, så åkte in till stan efter skolan med Nathalie, skulle egentligen åkt med Maria, men hon var sjuk idag :( Men så snäll som Nathalie är så följde hon med mig :) Jag åkte bara in snabbt, var helt säker att jag skulle ha röda, men när jag kom dit så fanns inte alla färger utan bara bruna, beiga och lila, så jag testa dom lilla vilket jag gjorde i fredags också, tänkte köpa dom redan då, men så vart det inte, men dom lila fick bli mina, dom är faktiskt snygga jag är nöjd! Hon i affären sa att jag passa skitbra i lila plus att lila är faktiskt min färg, jag ÄLSKAR lila! Så det är snyggt, men vad kan man ha för kläder till dom det är det, nån som har tips?
Men kom hem för ett tag sen, ska äta middag snart, Micke och Paulina är här, sen efter ska vi göra kladdkaka sen ska jag plugga lite :)
Juste jag har också fått min systers samsung touch sen bra att ha den, för min andra är så stor och klumpig, plus att jag får typ inte alla mess :O
Men jaja hörs sen! :)

Nu är jag nööööjd!


Kommentarer
Postat av: Emelie Rosander

Nice! :D

2011-03-22 @ 21:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback