Ont i magen :(

Godkväll, har så sjukt ont i min mage vet fan inte vad det är!! Asså har haft det varjevarje kväll vissa kvällar gör det ont, vissa kvällar gör det skitont, och vissa kvällar gör det mindreont! :( Har vart hos doktorn och tagit tester efter tester men dom sa inte att det var ngt fel. Men det måste det ju fan vara, eftersom att jag har så jävla ont.. Aja snart ska jag till doktorn och ta blodprov så hoppas att jag får reda på vad det är!
Men iaf har läst ut min bok den var så grymt bra, haha låna den i måndags och läste ut den idag, haha rekord fan! Brukar aldrig läsa böcker så snabbt, men den boken asså man kom verkligen in i en helt annan värld!
Aja har packat, ska till papi imorgon :) Tills på söndag! sen har jag skrivit på min svenska novell! :D
Ska lägga mig i sängen, är as trött och har såååå ont i magen. Ska börja läsa min bok som jag låna idag i skolan. "När två hav möts" den verkar riktigt bra faktiskt! :D Godnatt vi hörs troligtvis imorgon när jag e hos pappa:)

Hehe bilden togs idag i skolan. Maria tog den med sin canon kamera :D

 


Älskar den här låten, den e rätt gammal men älskar den lika mycket!!  Neyo e braa asså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback