Hur många saker kan man göra samtidigt egentligen?

Haha sitter och lyssnar på musik chill sådär! Pluggar gör jag också! Jag skriver på min novell, och sen laddar jag ner musik också haha det är mycket saker en tjej kan göra samtidigt :PHar inte hänt mycket denna söndag, har ätit nudlar pluggat målat naglarna hihi. Ja allt tråkigt man brukar göra på söndagar!
Vill ha sommar tänk liksom skolan hade vart så mycket bättre eller jag vill att det ska vara vår, och då kan man sitta ute och jobba i skolan, och lyssna på musik asså du gör man det ju roligt att plugga. Aja det e bara se framåt :)
Nää nu ska jag fortsätta med mitt och pumpa bästa musiken ttyl (Talk to you later)

Lillebror och jag igår! Älskar dig mest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback