Home

Hellooow kom hem för en stund sen från Maria. Vi hade jätte mysig dag igår, vi åkte till nacka först fatta inte varför vi gjorde ingenting där faktiskt drog mot staden gick runt där åt kinamat min favorit! Sen gick runt och chilla galet. Sen vid sju börja filmen riktigt bra film faktiskt! :D den sluta vid halv nio nio minns ej, så vi åkte mot värmdömarknad. Marias pappa hämta oss där. När vi kom hem till Maria gjorde vi varmoboy och jag och maria satt framför datan och hade trevligt! Satt och snacka och fick våra skrattatacker alltid lika kul! Vi somna runt fyra och jag lovar vi la oss i sängen sen ba aa men nu sover vi. Sen börja vi snacka igen hahah det tar aldrig slut på våra käftar hahahah :D Vi vakna idag runt tolv. Idag har jag inga planer får se vart dagen tar mig. Det börjar redan bli mörkt och det är fortfarande lika mycket snö ute :( Jag hatar vintern just nu det är bara mysigt innan julen är på g. Men nu är det nytt år och allt nu ska det bli vår! Aja nu ska jag sluta deppa och duscha! Peace!

 Filmen vi såg igår. Haha galen film asså! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback