Åhå vill sova :(

Tjaaa, fyfan vad jag e trött och seg, vill sova!!
Aja vakna imorse och typ dog tänkte fortsätta sova, men nej  då skulle hela dagen blivit förstörd. Utan jag gick upp sen har väl hela dagen vart rätt seg, har inte alls vart konsentrerad, så ja nu det första man måste göra är väl att plugga :(
Sen ska jag läsa ur min bok, hehe idag kommer jag nog läsa ut boken, så bra var den alltså! Brukar aldrig läsa, men nu när jag väl kommit igång så är det fan skönt att läsa för det känns som att man kommer från allt :)
Aja puss på rumpään!

Shit asså bilden togs på mig somras på ung. Men maria har ändrat massa bilder på mig från photoshop rätt coolt asså! Älskar färgen på ögonen! Vill också ha pothoshop!!

          
                                                     Bästa fan!

Kommentarer
Postat av: Paulina

Du kan ju alltid ladda ner Gimp, det är gratis photoshop (och lite enklare). Det använder jag i alla fall :)

2011-01-13 @ 18:33:15
URL: http://paulinasworld.blogg.se/
Postat av: Evelinn

Jaa det e sant! Tack för tipset! :)

2011-01-13 @ 21:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback