Lovelovelove till er!

Ouuff nu är jag trött och har som vanligt varje kväll ont i magen! Annars älskar jag livet! Skulle inte sitta fel med sommar, men somsagt, snart blir det Spanien wiiie!
Annars hela kvällen, har jag suttit och dunkat musik plus pluggat so, duktig tjej! Hjälpte mamma med middagen blev wok, kan det bli bättre tisdag? Nej de tror jag inte. Nu ska jag lägga mig pumpa nya favoritlåten och läsa boken pojken som inte fanns!
Godnatt alla snyggisar. Peace and love♥


Den dagen du kommer krypandes ska jag bara spotta på dig. För den dagen vet jag kommer!


                                Helt klart favoriternas favoriter! Eller vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Marielle

Gillar du sol, bad och värme? Älskar du att bada i havet?



Då tycker jag att du ska kika in hos mig och delta i min senaste tävling. Just nu kan du vinna presentkort till en resa!



Kram, Marielle

2011-02-16 @ 15:16:14
URL: http://elleiram.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback