Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.

Jag har alltid någonting jag oroar mig för, som jag kan tänka på en hel dag.
Dels så ororar jag mig för gymnasium, eftersom jag har rätt jobbigt i skolan och försöker göra mitt bästa, jag vill kunna gå ut med gokänt i alla ämnen, just det kan jag oroa mig för, tänk om jag inte kommer in på något gymnasium, hur kommer min framtid se ut, kommer jag ha jobb, kommer jag kunna bo nånstanns, kommer jag ha pengar. Det kan jag oroa mig för, men innerst inne vet jag att allt kommer ändå att bli bra! Det ända som krävs är att jag gör mitt bästa!
Det är väl just såna tankar jag kan börja tänka på,vilket är väldigt jobbigt, men jag ska ändå försöka se allt från ljusa sidan liksom, alla har inte lätt för allting, men somsagt. Man kan allt bara man vill



why can`t i just be the person that i want to be?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback