The only misstake to do is giving up!

hej på er mina fina, är hemma hos mamma nu, pappa skjussa hem mig och Paulina, vi har haft  det mysigt, idag åkte vi och åt lucnh på ikea skitgott, jag åt kyckling med pomesfrite och bea sås! Sjukt gott, sen åkte vi och köpte present till min kusin Manuel som fyllde nio år, sen drog vi till tumba, länge sen man var där, men vi träffade hela tjocka släkten åt tårta godis chips och allt möjligt gissa om jag har ont i magen nu! haha. Menmen nu är jag hemma, mamma jobbar men nu ska jag sätta mig och kolla på film med min syster, ha det bra!

Första dagen påväg till stranden!

Jag och Joshua Njööt

Fiiina Gran canaria!

Summertime

Det finaste som finns.

Sista dagen påväg ut för att äta middag.

Man kunde gå ute i linne och shorts hela natten!

efter att ha bränt oss var vi tvunga att följa med pappa och sofia och handla för annars skulle vii bli som tomater!

Peace

Aqualand!

Vi firade liams 4årsdag!

Ännu mer!

vi var på tivoli

Vi åkte massa karuseller!

Krockbilar!

Vi åt på goda restauranger varje kväll och satt och snacka hela natten ute!

Coola brudar  ute!

Lycklig tjej ute, sen smällde dom massa raketer helt underbart!

Bästa sofia!

Satt ute och snacka om allt och inget!

jag och joshua låg vid poolen och stranden hela dagarna och bara bada njöt flöt på våra madrasser och blev pepparkakor!

ååh ta mig tillbaka, shit bilder säger mer en tusen ord, ta mig dit igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback