Ibland förlåter man någon bara för att man vill ha kvar den i livet.

Godmorgon eller nått, vakna för ett tag sen, Somna igår efter en stund satt och skypa med vevve ett tag. jag vakna upp imorse med världens huvudvärk och förkyld får inte bli sjuk nu.. Menmen tur att jag inte ska göra så mkt. har fixat mig packat väskan osv, idag drar jag till pappa och är där, planerna för nyår är att vara där med hela släkten typ sen kanske ut med veronica och vara med Obaro och hans kompisar fast det är inte säkert än, men kommer nog inte kunna skriva i bloggen förns jag är hos mamma och jag antar att det blir nån gång på söndag eller måndag, men somsagt får se vad nyår har att bjuda på :D
Men iaf ha en bra dag och gott nytt år så länge! peace and love.

Me today en av tjocktröjorna jag köpte till det har jag svarta jeans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback