Sommaren 2011, minnen jag ALDRIG glömmer <3

Hellu, Sorry för att jag inte skrivit dom här sista dagarna av sommarlovet, men ville ta vara på tiden och inte försöka sitta vid datan, okej jag har suttit vid facebook på kvällarna och så, men har inte pallat skriva i bloggen, men somsagt har sovit hos Ellinor alla dom här dagarna då jag inte bloggat, vi har vart på ung 08 träffat massa folk, dock en kväll så drog vi hem ganska tidigt, jaa sen dagen efter får man reda på att mohombi var där, åååh hur fan kan man missa han liksom, fuck blir så lack :(
Jaja!
Vi träffa rebecca och veronica oxå vi åt kinamat och snacka och så, sen har vi dansat loss, igår var ju thevoice konsterten så jääälva kul, hade en grym plats, såg perfekt! Adam tensta var där, sean banan, lazee,  chris medina, erik amarillo, nause, sibel, danny petter, osv,as grymma och hade as kul, kom hem vid två inatt typ :)
Sov hos ellinor vakna imorse guuud, har haft ångest hela dagen, kan inte fatta, sommarlovet är slut, har haft gryyymt sommarlov, vart i riga, i örebro, badat, solat dansat loss vart på kosnert aah helt enkelt levt livet, skapat massa minnen med nya människor! Ja det e bara se framåt nu! :)
Imorgon nya tag, börjar g2 klockan nio börjar jag, som tur har jag Nathalie som oxå ska börja där, skönt att veta att hon oxå finns där :) ja vad mer har jag att säga, inget, eller jag ska duscha och fixa till skolan imorgon, tex ta fram kläder fylla i massa papper och städa lite i rummet och packa väskan ja allt som behövs vi hörs :)
Igår på the voice!
I fredags, damn vad det regna den dagen, haha har aldrig vart så blöt!
I onsdags :)
När vi var på kina resaurangen :) ja har fått en ankmunn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback