vill ha det lilla extra som alla andra har..

Hejsan redaers! Har precis målat naglarna, låna min syster naglack looove it!
Idag har dagen gått som den gått hade trott på en bra dag, men så vart det inte hände massa grejer i skolan om skolan orkar inte skriva allt här, me liskom jag kämpar men allt går ändå inte som jag vill det suger! Aja annars har dagen vart nice, kom hem jogga med brossan som cykla brevid mig, nu har jag världens träningsverk och jag DRIVER inte! Men känner mig duktigt, pluggapluggaplugga stolt, imorgon är man ledig ska hem till mormor och ha en pluggdag där! Mååste koncetrera mig nu sista tiden..
Men ska nog lägga mig och läsa och chilla ett tag nu, ska försöka lägga mig tidigt och sova ut lite imorgon bitti satt jag orkar med en hel del plugg! Natti!

 


Kommentarer
Postat av: M E R E I

- fin bild!

2011-04-06 @ 01:55:47
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback