Seg men ändå snabb dag? hur kan det gå till

Hellu, idag har det vart en skön dag fast ändå sjukt seg och lång vanliga lektioner i skolan och sånt, sen efter skolan drog jag hem till maria med emelie och vi baka kladdkaka och typ prata om allt möjligt! Sen drog jag hem vid halv sju och har pluggat och sånt, ska äta middag har inte ätit än, så är lite hungrig men tror inte att jag kommer hinna skriva mer för ska fixa grejer till imorgon och sånt, Så vi hörs imorgon bitti, säger godnatt nu gott folk dröm om mig! Juste mina kläder kommer inte förns på måndag:( Så jag får stå ut några dagar till!







      
                                        Sjukt skön låt. love it!

Kommentarer
Postat av: Sustainable Design

Excellent site!

2011-06-08 @ 09:44:53
URL: http://sustainable-design.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback