Tisdag! inte långt kvar till julavslutningen

Hejsan, guuud vad jag är trött asså, satt nyss och kolla på Dirty dancing, vädligt gammal film, men grym!
Idag har det vart typ chilldag i skolan, sen efter skolan drog jag och maria till stan vi gick runt och kolla massa kläder och åt kinamat! Vi sluta fett tidigt idag vid ett eller haha det kanske var för att vi gick från sista lektionen för det var idrott och eftersom att förra veckan sa läraren att vi inte skulle ha ngn mer idrott förns nästa termin, men aa betygen sattes ju idag så vad gör det liksom :D
Har bara chillat under kvällen det med, det känns underbart att komma hem efter skolan och inte ha ett lov, plus att man har tre veckor framför sig med julafton och nyår och allt! Hähä :D
Men nu ska jag sova, haha men godnatt!
Jag skriver om dag nio och tio imorgon måste orka upp imorgon!

Bjuder på den här bilden från när jag Maria Nathalie o Belinda var inne i stan i fredags!
Haha jag och Maria säzziga leoparder rwwr ;)

                              Miley Cyrus "Can't Be Tamed". Hon blir bara bättre och bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback