dag 19- detta hatar jag

Det finns mycket saker som jag inte tycker om. Asså igentligen hata är egentligen ett ganska grovt ord. Men det finns nåra grejer som jag hatar, tex när mina syskon får allt men själv får man ingetning varför måste livet var så orättvist :( Sen hatar jag killar som är player som håller på och såra massa tjejer eller asså fan tror vissa killar är luft eller?
Aja det är en av dom två sakerna jag hatar mest och jag hatar när jag bråkar med mina vänner det är fan det värsta :( och att folk ljuger! varför kan man inte bara säga sanningen ist man kommer ändå få reda på dom!
jaa det finns vissa saker jag hatar det finns säkert mycket mer som jag ogillar men att hata är ett grovt ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback