skönhelg

Helu, ligger i sängen i en nystädat rum. mamma hjälpte mig och städa vi rensa damma damsög skura så nu är allt nice.
I fredags var jag i skolan sluta vid tre åkte hem till Ellinor sen drog vi till heron åt kebab sen gick vi på bio vi såg sextape så jävla rolig och bra åkte sen hem till syster där mamma också sov. igår hade min syster inflyttningsfest kom massa folk bjöds på god mat och massa dricka vi hade superkul somna vid typ tio hos henne. idag gick jag bara till mormor och åt lunch med henne och sen har jag bara vart hemma ska ligga i sängen hela kvällen.
juste glömde säga att jag färga mitt hår i fredags vi hade egen hårvård så de fick bli ombre. Är jättenöjd som vanligt.
 
friday
 
igår
 
idag
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback