overthinking kills your happiness

Hellu. Ligger i sängen och väntar på att paradise ska börja sen ska jag slagga. I fredags va jag i skolan sen mötte jag upp Lydia i stan vi åt och fika sen drog vi till en killkompis kolla film sen slagga jag hos lydia. I lördags va jag på chillkrök med veronica och sofia i vårby hade faktiskt de chill. igår va jag heeeelt jävla död somna sex i lördags så va så jävla trött och bakis igår sov typ hela dagen somna vid åtta sov i 13 timmar inatt. Idag har jag vart i skolan vi va på en hårstudio i stan och kolla massa produkter sen åkte vi till burger king åt sen följde jag och Julia med sofia när hon skulle tatuera sig fan va sugen jag bleeev.
 
skolan i fredags.
 

chillkrök
bakisdagar
today. ny tröja från spanien
tattoo time
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback