internet sönder

Shuuu internet hemma har gått sönder då ovädret i söndags va kaos blixten slog ner hemma så tvn eller internet funkar ej just nu delar jag från mobilen så de tur.
I freedags iaf var jag och Ellinor på chillkrök hade verkligen as kul sen i lördags åkte vi hem till felicia de va bara vi tre där så vi köpte med oss kebab masssa gott och drack lite hade verkligen super mys vi sov även där. I söndags jag bara hos ellinor vi kolla på filmer och softa. igår en dag i skolan sen drog jag hem till Ellinor där vi hade värsta tjejkvällen super mys. Idag har jag bara vart i skolan kom hem för inte så längesen och sitter nu och äter middag.
 
Jag och min elli i fredags
friday
 
tjejkväll hos felicia
igår
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback