Skön helg. #dagsogörahöstlovet

Shoo. Ligger i sängen dunkar musik och så.
Helgen har varit skön i fredags va jag i skolan mötte efter ellinor vi drog till henne fixade oss. sen drog vi till blåsut på chillkrök hade faktiskt as kul. Lördagen låg jag hemma och sov hela dagen sen på kvällen åkte vi på hemmafest i jarlaberg hade verkligen as kul kom hem till ellinor vid halv fem eller nått deckade fiiint igår på dageen va vi i täby ellinor beställde en ny lur sen åkte vi till heron mötte lydia och åt middag där sen gick vi på bio och såg annaballe asså tycker folk hypar den lite väl mycket dne va bra men inte så läskig som jag trodde sov sen hos ellinor idag har vi vart i stan fixat lite grejs köpte även en klänning till min födelsedag sen åt vi på ett thaiställe så fucking gott mitt nya stammis ställe typ. haha kom iaf hem nyss o ska bara ta de lungt!
Friday
Sundayselfie
middag i heron såklart thaaai.
 
bio med favvos
 
lunch
 
idag
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback