sommartider

Hellooo, shit va de känns som jag haft en långt långt lov. IDag har jag fan lite ångest vill bara ha sommarlov. Men bara stå ut snartsnartsnart.
I fredags iaf vakna jag och mådde as bra åkte in till stan med felicia och vevve vi gick runt kolla lite kläder som vi kunde ha på oss på kvällen fick med mig en svart magtröja  och en vit midje kjol skitnsygg de hade jag. IAf sen rulla och vevve hem till henne med massa andra där vi förade åt middag och bara softa sen vid tolv drog vi till sommar dansa och bara fucka ur. KOm hem runt fem typ igår låg vi på flaten hela dagen med massa folk de va helt underbart bada och sola och grilla kom hem till felicia vid åtta då vi fixa oss sen drog vi ut men jag va ute en timme va så trött så mötte ellinor och sov hos henne. Annars idag har jag bara chillat kom hem vid två somna i solen i två timmar och sen mötte jag upp ellinor och hennes syster vi tog ett kvällsdopp.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback