life is gooood

Heluuu. Igår på dagen så var jag och min syster och fixa pass. Åker ju till spanien den 12 augusti. IAf sen åkte jag till felicia vi satt ute en stund sen börja vi fixa oss lite inför kvällen. VI åkte sen och mötte Melody och veronica vi åkte till arnela där vi kröka lite. Sen drog vi vidare mot nype där vi gick på natachas skiva helt okej kväll. Dock vakna jag upp imorse med halsont,men gick över under dagen drog och bada med felicia ellinor och vevve i dyviken. Vi umgicks åt pasta sallad bada och bara va med veronica som fyller 19 år idag. KOm hem för inte längesen känner mig nu helt död, känns som jag har feber men kan oxå va för jag fått färg idag så är helt varm i kroppen. Och har ont i halsen och båda mina halsmandlar gör ont när jag jag känner på dom. Kan va för att jag inte fått mycket sömn därför ska jag sova nu.Så godnatt. Den här veckan har jag missat skolan då de hänt så mycket men nästa vecka så kör jag igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback