heheehehe no life

THIS OR THAT ?
1. Choklad eller vanilj? coklad helt klart
2. Häagen Daazs eller Ben&Jerry? B&J
3. Twitter eller Facebook? har bara facebook
4. The Simpsons eller Family Guy? inget, hatar teknat
5. Pannkakor eller våfflor? våfflor eller vene båda typ
6. Solsemester eller skidsemester? solsemter 1000 gånger
7. Tv-serier eller filmer? filmer
8. Pixar eller Dreamworks? vet inte vad de är haha
9. Frankrike eller Italien? italien <3
10. Dr Pepper eller Mountain Dew? wtf jag måste va efterbeliven

 

 
 
 

FAVORIT...
11. Film? många favoriter
12. Låt? kan ej bestämma mig vilken favoriten är just nu
13. Artist? Rebecca & Fiona
14. Svensk? kvart svensk, resten chile och italien
15. Blogg? mångta
16. Glassmak? melonglass och calippo
17. Skådespelare? vene
18. Maträtt? thaaaaimat i mitt hjärta
19. Färg? knalliga färger
20. Stad? vet ej

 

 
 


DRÖM...
21. Jobb? fixa modeller
22. Man? chris brown
23. Resa? Mexico, australien chile italien
24. Bil? vet inte en vit bil iaf
25. Hus? vene utomlands skulle va en dröm

 

 
 

FRÅGOR
26. Vilken kvinnlig kändis hade du helst haft som syster? Adriana lima eller rihanna
27. Hur många länder har du varit i? gran canaria talinn och riga och danmark hah
28. Vad beställer du på Mc Donalds? chicken nuggets nio pack är standori
29. Vad skulle du döpa din dotter om du hade en? andjelina
30. Vad skulle du döpa din son om du hade en? vet ej
31. Vilka parfymer använder du? D&G 3an min favorit som jag alltid kommer ha. Sen har jag massa bodsplach från victoria secret och sen rihanna parfym.
32. Vilken var din favorit tv-show när du var barn? björnes magasin
33. Har du läst; Harry Potter, the Hunger Games eller Twilight-serien?
34. Vilka språk, förutom ditt modersmål, vill du vara flytande i? italienska eftersom jag är italienare plus att de är så fint
35. Är din pappa skallig? nope
36. Bästa snabbmatskedjan? donken
37. Har du några husdjur? 2 katter
38. Var i Sverige hade du helst bott? stockholm
39. Vilken är den godaste Ben & Jerry smaken? Halfbaked
40. Titanic eller The Notebook? Titanic <333
41. Äter du frukost varje morgon? Jaa
42. Hur många gånger har du varit på sjukhuset? minns ej
43. Har du någonsin sett Hitta Nemo? jaråå
44. Minns du oftast dina drömmar på morgonen? ibland
45. Vilken te smak gillar du bäst? har ett hemma persika och jorgubb de är den godaste jag druckit och sen gillar jag svartvinbär oxå
46. Hur gammal var du när du fick reda på att tomten inte var verklig? vet inte faktiskt
47. Har du en tumblr?
49. 5 bästa svenska tv-programmen som sänds i höst? jag vet att big brother ska komma t baka wiii
50. Om du hade vunnit 100 miljoner, vad hade du gjort? shoppat allt jag vill ha dragit utomlands


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback