gryma dagaaaar

Hellooo, jävlar vilka dagar jag haft. Senast jag skrev va i måndags sen drog jag till stan mötte lydia vi åt och så sen drog vi till fridhemsplan då vi va på veronicas skiva, drack ingenting men hade sjukt kul dansa loss kom hem till Lydia runt två då vi decka på tisdagen åkte jag hem sen drog till felica vi åkte till farsa och bara kolla runt. sen va vi hos henne och kolla på film och ba softa. På onsdagen vakna vi tidigt åkte till farsta då jag fick med mig en långkjol tight vi gick runt där sen drog vi hem till henne chilla sen börja vi fixa oss för kvällen då vi åkte till rålis jag veronica rebecca emma vi chilla där till de regna då vi drog på fest i hagsätra där vi alla slagga sen va vi kvar den dagen efter hela dagen vi börja dricka nio på morgonen åt massa massa mat sen drog jag felicia och veronica till felicia fixa oss sen mötte vi emma sen åkte vi till märsta där vi drack lyssna på musik och hade nice vi alla sov där och i fredags så drog vi till stan åt i kungshallen sen drog jag hem bara chilla och fixa mig vi drog till odenplan drack med nåra kompisar sen skulle vi på fest i skarpnäck men vart helt kaos men jag och felicia sov där iaf. sen igår va vi bara i fartsa åt där och jag fick med mig två tröjor sen på kvällen var vi på chillkrök i odenplan igen vi sov där och kom hem för ett tag sen ska kolla på top model och bara softa. Imoorgon är de skola igen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback