sommarloooov.

Helööö. NU har jag sommarlov vilket är as nice. I tisdags va jag i stan med LYdia fick med mig ett par svarta midje shorts som jag behövt jävligt länge då jag har rätt mycket magtröjor.sen fick jag även med mig en svart klänning sååå snygg har kollat på den länge men aldrig köpt den då den vart rätt dyr men nu låg den på rea. Vi åt i stan och ba softa. kom hem gick på min grannes motagning sen sov jag hos min syster. IGår hade jag skolavslutning som gick snabbt åkte till stan mötte veronica natasa och melody vi fixa massa grejs köpte mat sen åkte vi till alvsjö badet grilla massa gott drack lite lyssna på musik o hade de mys. Idag har jag varit med Maria i stan vi åt thaimat som jag skulle kunna leva på. Finns inget godare. KOm hem sju och har bara legat i sängen och softat har vart as trött idag så ska typ sova nu men de är så jävla lökigt i mitt rum haha.
 
TAr en bild från i tisdags. Pallar ej lägga in alla bilder. KOlla min insta. evelinnjimenez
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback