ett år kvar till studenten!!!! eppaley

Helllooooo.Igår var jag på utspring för Natasa som sprang ut i lilljeholmen. O ååååh vad jag fick värsta kicken vill verkligen ta studenten!! fatta allas lycka. Iaf dom sprang ut vid två sen hämta mamma upp mig och vi åkte till morfar där min morbror hade mottagning åt massa god mat och bara umgicks med släkten och så sen sov jag hos min moster inatt med min syster min kusin och moster såklart vi hade supermys åkte sen idag till veronicas utrspring i midsommarkransen hon sprang ut vid tolv så vi va där ett tag sen vid fem åkte jag till veronica där de va mottagning åt as got mat och bara satt och snacka umgicks o så. Hade super mys. KOm hem för inte alls länge sen. Ska typ sova snart är sjukt trött då jag somna rätt sent igår och gick upp tidigt idag. Men både idag och igår har vart as mysiga dagar. Ett år kvar och jag ska kämpa sönder mig sen fan är de min tuuuuur Längtar.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback