bra jävla dagar! snart sommarlov

Hello har inte skrivit på hela helgen då jag ej sovit hemma. I fredags va vi på Natasas mottagning vi åt grillat så gott sen drack vi dansa och jag hade verkligen så jävla kuuuul! sov sen där. I lördags va vi hela familjen och släkten hos min moster vi fira mina kusiner som fyller år nu i veckan. Vi grilla satt ute åt massa gott och umgicks hade skitmysigt förutom att jag va rätt bakis och trött men sov sen där. Igår va jag hos min syster hela dagen som flyttade till en lägenhet i gustavsberg i fredags. Pappa sofia och liam kom dit vi åt först thaimat i mölnvik sen åkte vi och fika hos henne sov där igår vi hade skitmysigt. Idag på morgonen så va jag i grisslinge med klassen tog med oss fika och satt ute så jävla skönt och varmt väder. Sluta tidigt drog då till farsta med Melody och Veronica vi kolla i affärer och ba softa. kom hem nyss har precis ätit lite och ska nu sätta på nån film. ska sova rätt tidigt idag då jag itne sovit så mkt i helgen.
 
fredags.
 
lördags.
 
igår.
 
idag
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback