sunday

Hello, gud vad jag är trött känns som att jag är de varje dag hhaa.. Men iaf igår drog vi till pappa va planerat att vi alla skulle åka och grilla med hela släkten men sen när vi kom dit hade vart ute en stund fick liam ont i magen sen börja han spy och fick feber.. min lilla bebis. :( Så vi stanna hemma köpte massa thaimat och åt sen drog jag och mötte veronica vi åkte på chillkrök till årsta där lauras tjejkompis hade de. hade skitkul faktiskt. Kom hem vid fyra till veronicas pappa vakna ett åt frukost sen gick vi från tekniskahögskolan till slussen där vi satt ute vid vattnet jävlar vilket väder uuuunderbart!! Kom hem nyss typ ska upp och äta grillat hos grannarna och sen kommer veronica hit och ska slagga här vi ska bara kolla på filmer och softa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback