min helg

 
 
Helloo, i fredags åkte jag hem till felicia tidigt vi satt på hennes ballkong sola och bara hade nice. Sen på kväälen drog jag veronica natacha felicia emma och sofie på fest i aspudden super naaajs. i lördags så grilla jag med felicia och hennes familj skit mysigt sen drog vi till hennes moster där vi var hela kvällen och drack o bara snacka om allt. hade verkligen skitkul. Sen idag har jag felicia och veronica suttit på hennes ballkong och ätit massa och sen drog vi till farsta kolla i affärer och hade sjukt kul längesen jag garvat så mycket.Men nu ska jag sova då jag inte sovit ett piss på hela helgen.
 
 
BIlder från helgen. skrev ett inlägg igår men publicerades tydligen inte. I fredags iaf åkte jag till felicia vi sola och bara softa sen fixa vi oss och mötte upp alla brudz så drog vi på cillkrök i aspudden de va kul. I lördags va jag med felicia och hennes familj vi grilla i flaten och va ute hela dagen sen drog vi till hennes moster där vi va hela kvällen och drack. Igår va vi hos felicia jag och veronica satt på hennes ballkong njöt av vädret åt massa gott och tog promis till farsta längesen jag garva så mkt som jag gjorde igår. IDag har jagt vart i skolan sen ikväll ska jag på veronicas skiva ska bli kul faktiskt ska möta lydia vid nio i slussen så åker vi tillsammans.
 
 
 
 
 
school
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback